τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Κάνω μιαν ευχή

Στίχοι: Τζένη Στράλλα
Μουσική: Δημήτρης Κατής
Πρώτη εκτέλεση: Εξόριστοι

Κάνω μιαν ευχή ξανά να 'ρθεις
Αν μ' αναζητήσεις θα με βρεις
Δίχως να σκεφτείς έλα πάλι κοντά
Στη δικιά μου ζωή στη δικιά μου αγκαλιά που ζητά

Άνοιξη ξανά ακόμα τι να θυμηθώ
απ' τον καιρό που οι δυο μαζί
ξεκινούσαμε εμείς
Ραντεβού στη χαρά
ναι ο έρωτας δίνει φτερά

Είμαστε παιδιά κι ήσουν εσύ
μέσα στ' όνειρο φλόγα ζεστή
Τώρα πως μπορείς να 'σαι σ' άλλη αγκαλιά
Πως μπορείς και γελάς
πως μπορείς και ξεχνάς τα παλιά

Άνοιξη ξανά αλήθεια τι να θυμηθώ
απ' τον καιρό που οι δυο μαζί
ξεκινούσαμε εμείς
Ραντεβού στη χαρά
ναι ο έρωτας δίνει φτερά

Ακούστε το τραγούδι

4 σχόλια:

  1. Αυτο το τραγουδι οι περισσοτεροι το εχουν ακουσει απο ΔΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ, νομιζοντας οτι ειναι δικο τους.
    Η αληθεια ειναι οτι το ερμηνευουν και αυτοι πολυ καλα,αλλα οχι οπως το λενε οι ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυτικες συνοικιες


    http://www.youtube.com/watch?v=ITWd5j9c8Qo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αγαπημενο μου κομματι.Τα λογια εχουν μεγαλη σημασια οταν εισαι ειδικα ερωτευμενος και εγω ειμαι πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ καλο τραγούδι.-τραγούδι με νόημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή