τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Ο Στανός ΔΕΝ λέει Ναι στα μεταλλεία!

Καταγγελία

Έκπληκτοι αντικρίσαμε σήμερα το βράδυ σε κεντρικά σημεία του χωριού μας πανό με το λογότυπο «Ο Στανός λέει ναι στα μεταλλεία».
Καταγγέλλουμε την αυθαίρετη αυτή ενέργεια η οποία δεν εκφράζει την πλειονότητα  των κατοίκων καθώς δεν υπήρξε ποτέ ανάλογη απόφαση.  Καλούμε το Τοπικό Συμβούλιο να αναλάβει τις ευθύνες του και να καταδικάσει τις αυθαιρεσίες αυτού του είδους οι οποίες προσβάλλουν τους κατοίκους και θέτουν σε  κίνδυνο την κοινωνική συνοχή.
Κάτοικοι Στανού
 
update: Τετάρτη 13/3  11.00 π.μ.
Όπως μας ενημερώνουν τα πανό κατέβηκαν πριν από λίγο με εντολή του Τοπικού Συμβουλίου.

68 σχόλια:

  1. Ποιος πηρε την πρωτοβουλια να αναρτησει τα πανο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανείς δεν ξέρει αν εκφράζει ή όχι το χωριό .
    Ας γίνει ένα δημοψήφισμα και τότε μόνο θα μπορούμε να μιλάμε με σιγουριά.

    πρέπει να απαντηθούν κάποια ερωτήματα.

    Ποιος τα έβαλε , και με ποιανού την συναίνεση ??


    Ρωτήθηκε το τοπικό συμβούλιο γι αυτή την ενέργεια??
    Αν ναι ,με ποιο δικαίωμα ένα τοπικό συμβούλιο τριών ανθρώπων παίρνει τέτοια απόφαση για 1000 κατοίκους ενώ δεν έχει διενεργηθεί δημοψήφισμα.

    Αν πάλι δεν το ήξερε τότε αυτός που τα έβαλε με
    ποιο δικαίωμα το έκανε??

    Αυτή η κίνηση είναι καταδικαστέα και άκρως επικίνδυνη για την ηρεμία και την συνοχή της κοινωνίας του χωριού.,

    αύριο κιόλας το τοπικό συμβούλιο θα πρέπει να τα έχει κατεβάσει .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε παιδια να σταματησει επιτελους αυτη η καραμελα με το δημοψηφισμα,γιατι και 99 τοις εκατο υπερ να ειναι οι κατοικοι το υπολοιπο 1 τοις εκατο θα ειναι κατα και δεν θα εκφραζεται απο μια τετοια ενεργεια που θα χαρακτηριζει το συνολο του χωριου η και της βορειοανατολικης χαλκιδικης αν γινοταν ενα δημοψηφισμα σε ολα τα χωρια.τελος παντων..

    ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΥΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο σε αυτό που λες ,
      άλλο εννοώ όμως,

      Με το δημοψήφισμα θα βγει ένα αποτέλεσμα ,

      π.χ 50-50 (βάζω 50-50 για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις)

      σωστή έκφραση
      το 50% του Στανού λέει ΝΑΙ στα μεταλλεία ,

      τότε μόνο θα δεχόμουν το πανό ,


      ο
      Ανώνυμος13 Μαρτίου 2013 - 12:31 π.μ.

      Διαγραφή
  4. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ .ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΤΑΝΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑΙ.ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?MHΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχετε μεγάλη πλάκα!
    Ποιοι είναι ρε παιδιά αυτοί που αποφάσισαν για μας χωρίς εμάς ;;;;;
    Να κατεβούν αμέσως τα πανό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. o stanos leei NAI sta metaleia, pali ta idia tha leme, metrimenoi sta daktila eiste, kleiste to site sas edo kai tora, eseis me auta pou grafete fernete dixonia sto stano mpaglamades

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παλι καλα που ειναι και το site για να ενημερωνωνται λαμογια σαν και του λογου σου.Βλεπω πρωι πρωι μπηκες να ενημερωθεις .Υπνο δεν ειχες ολη νυχτα....

      Διαγραφή
    2. Σου διαφεύγει μάλλον ότι αυτό το site σε φιλοξενεί να εκφέρεις την άποψή σου και τις βρισιές σου!
      Ή μήπως δεν έχεις άποψη;

      Διαγραφή
    3. το χαμηλο μορφωτικο σας επιπεδο, δυστυχως (για εσας), δεν κρυβεται...μαθετε πρωτα να φερεστε και να μιλατε σωστα και υστερα μπορειτε να κατακρινετε κι εμας τους "μετρημενους στα δαχτυλα"...ακομα και ενα παιδι του λυκειου ξερει καλυτερα να μιλαει και πανω απ'ολα να ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ και να μη δινει το δικαιωμα στους αλλους να "χειριζονται" την σκεψη του συμφωνα με τα συμφεροντα τους. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ !

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμε 13 Μαρτίου 2013 - 9:10 π.μ.

      πλύση εγκεφάλου, βλακεία ή κάτι άλλο????


      στο Στανό ζουν 800-1000 ψυχές .

      ο καθένας έχει την άποψη του ,
      άλλος υπέρ , άλλος κατά , άλλος ουδέτερη ,

      ούτε ΝΑΙ λέει ο ΣΤΑΝΟΣ ούτε ΟΧΙ ,

      για να το γράψει αυτό κάποιος ότι ο ΣΤΑΝΟΣ λέει ΝΑΙ , θα πρέπει να λέει ΝΑΙ το 100% των κατοίκων του ΣΤΑΝΟΥ,

      Τι πιο απλό , τι δεν μπορείς να καταλάβεις?

      Διαγραφή
    5. ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΧΑΝΑΕΙΠΑΜΕ ΓΡΑΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΔΟΤΣΟΛΙΑ.

      Διαγραφή
  7. στις καταγγελιες που κανει ο καθενας απο κάτω βάζει το ονομα του και οχι ανωνυμα:οι κατοικοι του Στανού. ποιοι ειστε ρε? δυο που γραφετε και αλλοι δέκα, αυτοί ειστε. καντε το βραδυ στο χωριο διαμαρτυρια στην πλατεία ρε λαμογια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον τραβατε μεγαλο ζορι τελικα.

      Διαγραφή
    2. Αυτό που χρειάζεται ο Στανός δεν είναι διαμαρτυρία για να αναμετρηθούμε αλλά ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. Ή μήπως τη φοβάστε;

      Διαγραφή
    3. ΜΗΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΕΤΕ ΠΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ?ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΡΙΘΕΙ?

      Διαγραφή
  8. Εσεις που γραψατε αυτο γιατι στο τελος γραψατε κατοικοι Στανου;;Κανατε δημοψηφισμα οπως λετε για να σας πουν ολοι να γραψετε αυτο;;Μην τα θελετε ολα δικα σας.Βολεμενα ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει μια διαφορά αγαπητέ φίλε, δεν αναφέραμε ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ώστε να εννοούνται όλοι οι κάτοικοι, αλλά σκέτο κάτοικοι που αντιπροσωπεύει μέρος των κατοίκων, αυτούς δηλ. που συμμετέχουν στην καταγγελία. Δεν θα μπαίναμε ποτέ σ' αυτή τη διαδικασία να δημιουργήσουμε λανθασμένες εντυπώσεις, σε αντίθεση με μερικούς άλλους.

      Διαγραφή
    2. Τυφλοι ειμαστε;;ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΑΝΟΥ γραφει...δουλεψτε κανεναν αλλον..

      Διαγραφή
    3. Και βέβαια δεν είστε τυφλοί αυτό ακριβώς γράφει, αλλά επειδή δεν καταλαβες θα στο ξαναπώ να καταλάβεις τη διαφορά.

      Οι κάτοικοι Στανου σημαίνει όλοι οι κάτοικοι του Στανού

      όμως

      κάτοικοι Στανού (σκέτο, χωρίς το οι μπροστά) σημαίνει κάποιοι κάτοικοι του Στανού

      Το γράψαμε έτσι γιατί όπως ανάφερα και παραπάνω δεν θα μπαίναμε ποτέ σε τέτοιες λογικές τις οποίες καταγγέλουμε.

      Διαγραφή
  9. Στανιώτες, μην κάνετε σαν παρθένες. Δεν είστε δα και 10.000 κόσμος για να μην γνωρίζεστε μεταξύ σας. Οι ίδιοι οι τοπικοί σας άρχοντες τα κρέμασαν που πίνουν νερό στο όνομα του Πάχτα και έχουν πάρε-δώσε με την εταιρεία. Αν δεν ξυπνείστε να τους ξεπατείστε, οι επόμενες θέσεις εξόρυξης δεν είναι καθόλου μακρυά σας, όπως σας παραμυθιάζουν και, πολλοί από σας, ανοήτως τους πιστεύετε. Το ίδιο ισχύει, όχι μόνο για όλα τα χωριά του Αριστοτέλη, αλλά για όλη την Χαλκιδική και την Θεσσαλονίκη. Ενημερωθείτε, διαβάστε και ξυπνείστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε παληκαρια Στανιωτες,ενα εργοστασιο με μπαταριες ειχατε 5 χιλιομετρα απο το Στανο,ξεσηκωσατε τον κοσμο,και πολυ καλα κανατε. Εγω προσωπικα στηριξα τον αγωνα σας! Στη Μεγαλη Παναγια στα 2 χιλιομ. παει να γινει μια ολοκληρωτικη καταστροφη,που θα σας επιρεαση αμεσα! Μην ξεχνατε,οτι μεταλλευμα εχει και η περιοχη σας! ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΣΗ ΣΑΣ! ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΧΑΘΙΕΔΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσεις που ειστε κατα κ μιλατε οταν πηγαν τα χαρτια στην εταιρεια που δηλωναν οτι ο Στανος ειναι κατα των μεταλλειων ρωτησατε κανεναν;Σκεφτειτε πρωτα την αναγκη για επιβιωση γιατι ολοι ξερουμε οτι η ανεργια εχει ξεπερασει καθε οριο κ μετα την αναγκη να προσταψετε το περιβαλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βολεύει να δικαιολογείτε την ανεπάρκεια σου ρίχνοντας το φταίξιμο σε άλλους.κανένας δεν έστειλε κανένα χαρτί και μη ζεις σε ουτοπίες.δύο τρεις το βγάλαν αυτό και συ τώρα το αναπαραγεις .πρώτα ενημερώσου και μετά μίλα.ψάξε τις ευθύνες στους 100 και που ψήφισαν βλαχόπουλο.μήπως είσαι ένας απ αυτούς?

      Διαγραφή
  12. Λεγομενοι κατοικοι Στανου που κανετε καταγγελια κ αποφασιζετε για ολο το χωριο γιατι με το "κατοικοι Στανου"
    αυτο κανετε σκεφτειτε πρωτα την αναγκη για επιβιωση γιατι ολοι ξερουμε οτι η ανεργια εχει ξεπερασει καθε οριο κ μετα την αναγκη να προστατεψετε το περιβαλλον.Αλλοι πεινανε κ μ'αυτο που κανετε ολοι σας ως λεγομενοι οικολογοι καταστρεφετε πολυ απλα ζωες.Γιατι αλλοι ζουν απ'αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 11:53 π.μ. Ποιά χαρτιά στην εταιρεία που δήλωναν ότι ο Στανός είναι κατά??
    Μη καταπίνεις ότι σου δίνουν...ποτέ δεν έγινε κάτι τέτοιο!!
    Κόλπο της εταιρείας ήταν που είχε στόχο το διχασμό της τοπικής κοινωνίας.
    Όσο για την ανεργία...
    Η ΕΞΟΡΥΞΗ ΧΡΥΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΟΧΙ Η ΛΥΣΗ!!!!
    Αν αναρωτηθείς ότι με χαμηλά ποσοστά ανεργίας δεν πρόκειται να γινόταν εξόρυξη χρυσού όπως και άλλων κοιτασμάτων(π.χ.τα πετρέλαια στο Αιγαίο)
    συμπερασματικά καταλήγεις ότι μας έφεραν σ αυτήν την κατάσταση για να μας κλέψουν τον εθνικό πλούτο.
    ΕΞΩ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΜΕΣΣΙΕΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΛΥΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. http://arwmaginekas.blogspot.gr/2013/03/blog-post_13.html

    Ποιον Ρώτησαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρε παιδια τελικα ποιος τα εβαλε τα πανο??

    εχει μεγαλη σημασια ,

    ποιος ?????

    η εταιρεια??

    ποιος?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΙ ΥΠΕΡ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ.

    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα πανο τα εβαλαν ξενοι και εβγαζαν και φωτογραφιες και καποιοι μοιραζαν την εφημεριδα της εταιρειας.
    παντως ο προεδρος κινηθηκε γρηγορα και καλα εκανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. a pedia ego ksero pios evale to pano xthes to vradi ida ena UFO na parkarei sti gi kana dio eksogiinous na katevenoun
    ke elega ego ti theloun afti edo;
    tora katalava ....

    gia leptomeries stin ekpompi tou xardavela prepi to thema na to anadiksoume

    kala as sovareftoume i kinisi ine aparadexti efoson den sinodevete apo egkrisi tis topikis kinonias ke ton ekprosopon tis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aθώος ο Πολιτιστικός Σύλλογος Στανού

    <> ο Πολιτιστικός Σύλλογος Στανού!!Μετά από δυο χρόνια συκοφαντίας από πολλούς συγχωριανούς προς το Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Στανού με την κατηγορία ότι ευθύνονται για τις μη προσλήψεις στην Εταιρεία Ελληνικός Χρυσός

    (μετά από την συμμετοχή τους σε ενημερωτική συνάντηση στην περιοχή σκουριές) σήμερα μετά από έγγραφο του Γενικού Διευθυντή Μεταλλείων Κασσάνδρας Μιχάλη Θεοδωρακόπουλο δικαιώνονται.Ο κ. Θεοδωρακόπουλος ενημέρωσε την κ. Κασαμπαλη ότι ουδέποτε σκίστηκαν αιτήσεις συγχωριανών και οι προσλήψεις των συγχωριανών θα γίνει οταν ξεκινήσει το οικοδομικό κομμάτι της επένδυσης.

    Σας παραθέτουμε την επιστολή :

    Αγαπητή κ. Κασαμπαλή,
    πρώτα από όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την επίσκεψη σας στα γραφεία της Ελληνικός Χρυσός στο Στρατώνι και για την διάθεσή σας να συζητήσουμε θέματα που αφορούν την επένδυση και δραστηριοποίηση της Ελληνικός Χρυσός στην περιοχή.
    Θα ήθελα, ωστόσο, με την ευκαιρία να εκφράσω την έκπληξή μου για την εμπλοκή του ονόματός σας σε υποτιθέμενες ενέργειες και πράξεις της εταιρείας μας, που όμως δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η Ελληνικός Χρυσός αντιμετωπίζει την απασχόληση εργατικού δυναμικού από το Δήμο Αριστοτέλη (στον οποίον ανήκει και ο Στανός ισότιμα με τα άλλα χωριά) ανάλογα με την επέκταση των δραστηριοτήτων της τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά.
    Στην περίπτωση του Στανού οι προβλεπόμενες προσλήψεις είναι συνδεδεμένες με το κατασκευαστικό - οικοδομικό κομμάτι της επένδυσης που θα ξεκινήσει πολύ σύντομα.
    Πληροφοριακά αναφέρουμε, ότι οι αιτήσεις από τον Στανό φτάνουν τις 109 και ότι ο κύριος εργολάβος της ανακατασκευής του εργοστασίου στην Ολυμπιάδα είναι από το χωριό σας.
    Στα πλαίσια αυτά και για την καλύτερη αλληλοενημέρωση θα ήταν ιδιαίτερη χαρά μας να υποδεχθούμε τα μέλη του ΔΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου Στανού την Τετάρτη 22/8/2012 και ώρα 12:00 στα γραφεία μας στο Στρατώνι. Θα αποτελούσε ιδιαίτερη τιμή για μας, αν και ο πρόεδρος του ΤΠ του Στανού συνόδευε τον Πολιτιστικό Σύλλογο.
    Με εκτίμηση
    Μιχάλης Θεοδωρακόπουλος
    Γενικός Διευθυντής Μεταλλείων Κασσάνδρας

    πηγή
    http://arwmaginekas.blogspot.gr/2012/08/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΡΟΣ Ανώνυμο 13 Μαρτίου 2013 - 9:20 π.μ
    Ανώνυμο 13 Μαρτίου 2013 - 12:47 μ.μ


    Καταρχίν
    1.αν θες να αναμετρηθουμε ελα να αναμετρηθουμε με διαλογο και επειχηρηματα . ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ?
    2.εμας στα κεντρα αποφασεων δεν μας υπολογιζουν (τωρα ποια ειναι τα κεντρα αποφασεων ο καθενας εχει την δικη του πολιτικη αναλυση,αλλα εσυ που εισαι υπερ πιθανως να μην εχεις καμια)
    3.εμεις που ειμαστε κατα της επενδυσης (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ) εχουμε βγει στο δρομο περισσοτερες απο μιαμιση φορες που εχετε βγει εσεις.δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα.οι αριθμοι και οι πορειες δειχνουν οτι ειμαστε περισσοτεροι.ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ?
    4 δεν εχουμε κανενα θεμα με το ηδη υπαρχον μεταλλειο και τους εργαζομενους του
    5.δεν εχουμε κανενα θεμα με τους εργαζομενους που πηραν τελευταια(πχ δασεργατες) γιατι για μας ο αντιπαλος δεν ειναι αυτοι.ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΑΣΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ,ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΙΛΩΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΩΝ?
    6 Εσυ παλευεις για επιβιωση ,εμεις με την σταση μας παλευουμε για τη ζωη.Γιατι αν παλευες για ζωη δεν θα δεχοσουν την πιθανη καταστροφη του τοπου σου και το υπολοιπο οικονομικο-πολιτικο σκανδαλο του εργου αυτου
    7.Το να επιλέξει κανείς στρατόπεδο σε αυτό το θέμα σαφώς έχει να κάνει με τα κινητρα.Εμεις που είμαστε κατά έχουμε κίνητρο να μην καταστραφεί ο τοπος μας,ουτε να διακινδυνευσουμε πιθανες βλαβες του.ΕΣΕΙΣ που ειστε υπερ έχετε κίνητρο τις αμοιβές της εταιριας.ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ..
    8.Βρετε μου εναν ανεξάρτητο επιστημονικό φορέα να έχει δηλώσει υπέρ της επενδυσης (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ)
    9.Να θυμίσω ότι την ΜΠΕ την υπέγραψε ο Γιωργος Παπακωνσταντινου όταν ήταν υπουργος ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ ,ο γνωστος αναμορφωτης της εθνικης οικονομιας,πρωην στελεχος ΔΝΤ,αυτος που αλλαξε την λιστα Λανγκαρντ κτλ...
    10.Ανεφερα και παραπανω οτι το θεμα αυτο ειναι σκανδαλο πολιτικο-οικονομικο σκανδαλο και εχει αποδεδειγμενα περιβαλοντικο ρισκο ΟΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΓΑΥΔΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ..
    11.Οσοι λενε οτι εμεις που φωναζουμε κατα θα τους στερησουμε δουλεια, ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΟΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ.ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ,ΠΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΕ ΙΕΡΙΣΣΟ ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ ΝΕΑ ΡΟΔΑ ΚΤΛΠ
    12.ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΧΤΑΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟ 8 ΜΗΝΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ???ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΙ 30 ΜΕ ΤΟΥΣ 500 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
    13.Ξερετε οτι παχτας οταν ηταν υφυπουργος πουλησε ολη την περιοχη για 11 εκατομυρια ευρω οταν περσυ η εταιρια εγινε καναδικων συμφεροντων εναντι ενος δυσ και πανω..?
    14.Ξερετε οτι στην Ελλαδα ο μεταλλευτικος κωδικας τα αντισταθμιστικα που οριζει ειναι απο 0 εως 5 % για το κρατος?μπορει και τιποτα δηλαδη.αυτο σημαινει οτι η Ελλαδα παιρνει ψιχουλα.ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΥΣΟ
    14.Ξερετε οτι αυτη τη στιγμη εχουμε γυρω στους 1200 εργαζομενους και το μεταλλειο σε πληρη αναπτυξη στην ΜΠΕ κανει λογο για 1300?100 μενουν(αυτοι τα λενε οχι εγω)
    15.Ξερετε οτι θα παραγονται 3000 τονοι σκονης καθημερινα?Παρακαλατε να μην φυσαει
    16.Τα στοιχεια σημερα δειχνουν οτι στην ορεινη χαλκιδικη οι περισσοτεροι κατοικοι ειναι υπερ της επενδυσης και οι προ του Αθω περιοχες ειναι αντιστοια κατα.ετσι δεν μπορει κανεις να μιλησει για υπεροχη καποιας αποψης.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΑΛΛΕΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΖΗΜΙΕΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ.(Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ..?)
    17...
    18...
    ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ine alithia oti tin periodo pou itan o vlaxopoulos dimarxos ( ke kapoioi akoma stos diplanous dimous ) den ekane diavoulefsi opos ofile ke to episimo kratos to parakampse afto to thema theorondas oti den iparxoun andidrasis ke i topiki kinonia ine simfoni.

      Διαγραφή
    2. Μπορεί να είσαι μόνο 18 χρονών αλλά μιλάς με ωριμότητα και συγκροτημένη και κριτική σκέψη.Αν όλοι είχαν αυτό το επίπεδο δεν θα υπήρχε ούτε ένα από τα λαμόγια που που θέλουν να καταστρέψουν την περιοχή για προσοπικό όφελος.Δεν κάνουμε εικασίες περί καταστροφής αν γίνει το μεταλλείο.Είναι δεδομένη.Το μέγεθος δεν ξέρουμε.Ο άνθρωπος είναι πολύ μικρός για να ελεγχει την φύση και κάποιοι νομίζουν πως είναι θεοί.

      Διαγραφή
    3. ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΟΝ Ανώνυμο 13 Μαρτίου 2013 - 11:08 μ.μ.

      ΟΧΙ φιλε μου δεν ειναι αληθεια οτι ο βλαχοπουλος δεν εκανε διαβουλευση ,η διαβουλευση δεν εγινε με υπαιτιοτητα του υπουργειου.Καταρχιν ο βλαχοπουλος μαζι με αλλους κατοικους εχει κανει καταγγελια στο ΣτΕ για την ΜΠΕ της εταιριας, η οποια καταγγελια δεν εχει εκδικαστει ακομα.Ασχετως που η εταιρια προχωραει κανονικα της εργασιες,στην Ελληνικη δημοκρατια δεν υπαρχουν αδιεξοδα..
      Δευτερο στοιχειο για την διαβουλευση ειναι οτι ο Γιωργος Παπακωνσταντινου υπεγραψε την ΜΠΕ μολις τη δευτερη μερα αφοτου ανελαβε το Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ.Η προηγουμενη υπουργος η Μπιρμπιλη δεν την υπεγραφε γιατι προφανως ειχε επιφυλαξεις και περιμενε να ξεκαθαρισει το θεμα ακομα περισσοτερο.Τριτο στοιχειο ειναι ο συμφωνα με προσφατες δηλωσεις του Δριβελεγκα στη βουλη ο Παπακωνσταντινου ειχε δωσει την υποσχεση του σε αυτο να μην υπογραψει περιμενοντας να γινει η διαβουλευση.Κατι τετοιο δεν εγινε ποτε.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
      Περα απο ολα αυτα που λιγη σημασια εχουν,η αληθεια ειναι οτι και διαβουλευση να γινει δεν θα βγαλει πουθενα γιατι σε αυτο το θεμα δεν υπαρχει μεση λυση που να μπορει να συμβιβασει τους κατοικους.Η θα γινει η επενδυση η οχι,συνεπως διαμαρτυριες θα υπαρχουν παντα.
      Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ, ΜΟΝΟ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΧΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΑ ΕΠΕΙΘΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ.ΟΤΑΝ ΟΛΟΣ Ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΤΟ ΠΡΥΤΑΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΑΠΘ,ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΘ,ΤΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ,ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΘ,ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΙΤΗΡΕΙΟ ΚΛΠ.ΚΑΙ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΙΓΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ,(ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ)?
      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ.
      ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΣτΕ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ

      http://antigoldgreece.wordpress.com/2011/11/21/prosfygi-2/

      Διαγραφή
    4. ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΤΟΝ Ανώνυμο 14 Μαρτίου 2013 - 8:10 μ.μ.
      i katagelia pou proaneferes exi imerominia 26/7/2011
      imerominiaki emprothesmis diavoulefsis mexri 31/12/2010
      to dimotiko simvoulio ierisou den sizitise to thema ton perivalontikon oron se antithesi me to nomarxiako INE IPEFTHINI STASI APO TON KIRIO VLAXOPOULO ESI TI LES;

      PARAKOLOUTHISE AN THES TO THEMA Δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης με θέμα την εξόρυξη χρυσού στην Χαλκιδική ligo pio pano iparxi video
      TIN XRONIKI STIGMI 1:12:00 KATI LEI o kirios paxtas gi to thema afto mipos mas doulevi; an lei psemata ke to gnorizis mporis na anaferthis se afto
      an ke se kapia ala themata den simfono me ton kirio paxta sto sigkekrimeno ine arketa pistikos.....

      Διαγραφή
    5. a kati pou ksexasa to geologiko tou ΑΠΘ ekfrazi mia diaforetiki apopsi kalo na akougonte oles i epistimonikes fones ke meta ola sti zigari pia ta thetika pia ta arnitika;

      Διαγραφή
    6. Μπράβο σου που έχεις κριτική σκέψη στα 18 σου γιατί άλλοι είναι 35 και δεν ξέρουν ούτε καν να επιχειρηματολογήσουν. Χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπω(ή τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνω)ότι η πλειοψηφία του Στανού είναι κατά. Ειλικρινά δεν θέλω να γίνει αυτή η δήθεν αναπτυξη για να φανεί στο τέλος ότι έχουμε δίκιο.
      Μια αγωνιζόμενη από την Ιερισσό.

      Διαγραφή
  21. Θα ικετευετε για φαγητο και τιποτα παραπανωΠαραδειγμα;η δασκαλα στα Ρρικαλα.Εαν γνωριζετε κ ενημερωνεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλα εσεις δεν ξυπνατε με τιποτα?ολοκληρη η χαλκιδικη ανυσηχει για το τι θα συμβει μονο εσεις στο στανο ακομη κοιμαστε.?ενημερωθητε διαβαστε ακουστε δεν θα σας στοιχισει και πολυ.οι στανιωτες μπροστα στην λεηλασια του δασους ,οι στανιωτες μπροστα στο ναι στα μεταλεια.καλα τι χωριο ειστε εσεις.ξυπνηστε πατριωτες οσο ειναι καιρος .δεν υπαρχει πισωγυρισμα.θα μεινετε μονοι οταν θα αγωνιατε για το μελλον σας .διαβασα παραπανω οτι ψηφισατε βλαχοπουλο.γιατι δεν τον καλειτε για μια ενημερωση ?υποψηφιος ηταν δεν νομιζω να το αρνηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. na erthi ma me pia idiotita; eksalou apo oti ematha eixe ke tin pio anefthini stasi sto sigekrimeno thema

      Διαγραφή
    2. τι εινε αυτα που λετε , απο επιστημονες πρεπει να γινει η ενημερωση ,
      οπως καθηγητες πανεπιστημιων ,

      ποιος βλαχοπουλος

      Διαγραφή
    3. simfono me ton prolalisanda oti apo epistimones prepi na gini mia tetia enimerosi an ine kathigites panepistimiou toso to kalitero pados tha prepi o kathe enas na perioristi sto gnostiko tou antikimeno ( oi politikoi ta skatosan )

      Διαγραφή
    4. esi pou ise ksipnios (se antithesi me mas ta kimismena ) pare protovoulia
      oste na ksipnisoume dimiourgiste mia epistimoniki omada ke kinithite sta xoria me kirio skopo tin enimerosi to idio prepi na kanei ke i eteria

      Διαγραφή
  23. τετοια πανο εχουν βαλει και σε αλλα χωρια ,

    το ιδιο μεγεθος , ιδιο χρωμα , ιδια γραμματοσειρα ,
    μον το ονομα των χωριων αλλαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναι και σε αλλα χωρια εχει.Επισης και σε αλλα χωρια εχει κατα.Οι Στανιωτες ομως ειναι οι ξυπνιοι και πηγαν να τα βγαλουν.Στα αλλα χωρια δεν τους ενοιαξε καν.Αφηστε τα πανο εκει που ειναι.Ψευτοοικολογοι ολοι.Ο κοσμος θελει δουλεια.Αυτοι ομως που ειναι βολεμενοι στα σχολεια ως δασκαλοι και αλλα επαγγελματα το μηνιατικο τους το εχουν σιγουρο.Ετσι λενε εγω ειμαι κατα.Οι αλλοι που δεν εχουν δουλεια,που εχουν παιδια(και μιλαμε για το Στανο που ειναι το δευτερο πολυτεκνο χωριο σε ολη την Ελλαδα οποτε οι περισσοτερες οικογενειες ειναι πολυμελεις)τι θα κανουν αυτοι;Απο που θα βγαλουν το ψωμι τους;Απο που θα ταισουν τα παιδια τους;Ξυπνηστε.Ο κοσμος θελει δουλεια.Χρυσος και μεταλλεια δεν θελουν ανεργια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδαμε ποσο ενοιαξε την εταιρεια , γι ολα αυτα που λες για πολυτεκνιες κτλ.

      ποσοι δουλευουν σαν μονιμοι στα μεταλλεια?
      3 ατομα ,

      ποσοι δουλευουν απο τα αλλα χωρια ?

      πανω απο 40 ατομα σε μερικα χωρια
      και πανω απο 100 σε καποια αλλα.

      Υ.Γ ειδαμε και ποσο νοιαζει και ποσο βοηθησαν τον στανο οι πολιτικοι , οι βουλευταδες , οι κυβερνησεις , οι νομαρχαιοι , οι δημαρχαιοι κτλ

      Διαγραφή
    2. esto ke enas na min to theli ke efoson exi ekfrasti prepi to pano na katevei ..
      an iparxi episimi thesi tis topikis kinonias tote giati oxi;
      zitise esi prosopika apo tin topiki kinonia na pari thesi sto thema afto min drepese.

      Διαγραφή
    3. an kanis afto pou ipame mpori na paris ke ekstra moriodotisi

      Διαγραφή
    4. Ποια ειναι τα επαγγελματα?ολο υπονοουμενα και κακιες ειστε.θελετε τωρα εσεις δουλεια και δεν μπορειτε να βρειτε.ολοι οι κτηνοτροφοι φερνουν αλλοδαπους για βοηθους τους.αλλα κανεις σας δεν ριχνει τα μουτρα του να ζητησει δουλεια εκει.λες και ειναι ντροπη να γινεις βοσκος.παλιολαμογια μαθατε στα πολλα και δεν μπορειτε με τα λιγα.η κριση υπαρχει παντου οχι μονο στο στανο.παλιοξεφτιλες.παντα την ευκολη λυση αναζητατε.

      Διαγραφή
    5. Υ.Γ Να τα περνεις απο τον πατερα και απο τον πεθερο δεν ντρεπεσε.Να βοσκεις γιδια ντρεπεσε.Αρπαχτακηδες.

      Διαγραφή
    6. Ανωνυμε 11:35 μ.μ θελω να πιστευω οτι πριν απο λιγα χρονια ησουνα κι εσυ κατα του εργοστασιου μολυβδου στο χωριο μας.Να σε χαρακτηρισω [ ψευτοοικολογο ] ?Δεν μπορουσες να βρεις μια δουλεια πριν λιγα χρονια που υπηρχε ζητηση.Τωρα σου ηρθε?Τωρα δεν θα βρεις τιποτα οσο και να προσπαθεις να τους κανεις τον καλο.Εισαι απλα κι εσυ ενα θυμα της HELLAS GOLD οπως και πολλοι αλλοι.Να σου εξηγησω γιατι?Μιλατε για 5.000 θεσεις στη εταιρια.Οταν σε πληρη λειτουργια της θα απασχολει 1.500 ατομα μαζι μα τα 400 που ειναι σημερα στο Στρατωνι.Εχουμε ενα υπολοιπο 3.500 θεσεων που δεν θα βολευτουν .Μηπως εισαι ενας απο αυτους?Εγω δεν ειμαι βολεμενος [ ουτε δασκαλος ουτε με μηνιατικο] αλλα χρυσος και ματαλλεια δεν συνηπαρχουν με υγεια.Σημερα εχουμε 8 μποφορ νοτιαδες οι 3.000 τονοι σκονης ημερισιωςθα ειναι ολοι στον μπαχτσε σου με αυτα θα ταισεις τα παιδια των πολυτεκνων οικογενειων?

      Διαγραφή
    7. Αν όντως πιστεύεις ότι είμαστε όλοι δάσκαλοι/ες και δημόσιοι υπάλληλοι (όπως υποστιρίζουν οι τις εταιρείας γιατι σαφώς δεν έχουν κανένα άλλο επιχείρημα!) το μόνο που θα σου πώ είναι ότι είσαι πολυ αφελής. Λυπάμαι

      Διαγραφή
  25. ΧΑΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα πανό έχουν κατεβεί σήμερα από όλα τα χωριά ..

    Κατάλαβαν πως ήταν μια μαλακία ,
    και τα κατέβασαν ,
    κάλλιο αργά παρά ποτε...(που το κατάλαβαν)

    Τι έχεις να πεις τώρα
    Ανώνυμε 13 Μαρτίου 2013 - 11:35 μ.μ.
    -----------------------------------------------------
    Ναι και σε αλλα χωρια εχει.Επισης και σε αλλα χωρια εχει κατα.Οι Στανιωτες ομως ειναι οι ξυπνιοι και πηγαν να τα βγαλουν.Στα αλλα χωρια δεν τους ενοιαξε καν.Αφηστε τα πανο εκει που ειναι.
    -------------------------------------------------

    τι έχετε να πείτε τώρα όλοι εσείς που συμφωνούσατε με αυτή την ενέργεια.

    Άφηστε λίγο το μυαλό σας να σκεφτεί λογικά ,
    δεν κάνει κακό η λογική...

    ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΡΌΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ



    Σύσκεψη κατοίκων Ιερισσού-Αστυνομίας-Εισαγγελέα για την εκτόνωση της «πολεμικής κατάστασης»

    Πηγή: Σύσκεψη κατοίκων Ιερισσού-Αστυνομίας-Εισαγγελέα για την εκτόνωση της «πολεμικής κατάστασης» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/94042#ixzz2NX2PrfBp

    Να δημιουργηθεί μια ανοικτή «γραμμή επικοινωνίας» ανάμεσα στους κατοίκους της Ιερισσού, την Εισαγγελία και την Αστυνομία ώστε να αποφευχθούν, στο μέλλον, ανάλογα επεισόδια με όσα συνέβησαν, την Πέμπτη στη Χαλκιδική συμφωνήθηκε κατά τη διάρκεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στην εισαγγελία Θεσσαλονίκης.

    Σύμφωνα με το thesstoday.gr, ο προϊστάμενος της εισαγγελίας εφετών Παναγής Γιαννάκης, στο γραφείο του οποίου πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη, εγγυήθηκε ότι θα επιβλέπει για την τήρηση της νομιμότητας, την εφαρμογή των νόμων και την τήρηση του συντάγματος.

    Στη σύσκεψη, η οποία έγινε σε μια προσπάθεια εκτόνωσης της πολεμικής ατμόσφαιρας που επικρατεί στην περιοχή, μετά τα επεισόδια της Πέμπτης, πήραν μέρος εκπρόσωποι των κατοίκων και των νομικών τους συμβούλων, ο αστυνομικός διευθυντής Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Βάιος Χόνδρος, εκ μέρους της αστυνομίας καθώς και νομικός εκπρόσωπος της εταιρίας χρυσού ο οποίος, δεν εκανε δηλώσεις.



    Πηγή: Σύσκεψη κατοίκων Ιερισσού-Αστυνομίας-Εισαγγελέα για την εκτόνωση της «πολεμικής κατάστασης» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/94042#ixzz2NX2Y3cWb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η δημοτικη αρχη στην υπηρεσια της εταιρειας. Ειδαν δημοτικους υπαλληλους με το γερονο του δημου να βαζουν πανο. θυμηθειτε λίγο τα δημοτικα τελη, τις αυξησεις στο νερο κλπ. δημοτικος συμβουλος μοιραζε εφημεριδα της εταιριας. γι αυτο τον ψηφισαμε;
      ξυπνηστε ρε μας δουλευουν ολους. δε θα υπαρξει προκοπή μ αυτο που πανε να κανουν θα μας καταστρεψουν ολους κι αν δουλεψουν λιγοι δε θα λυθει το προβλιμα της ανεργιας. και τα παιδια μας τι θα κανουν μετα. θα μας βλαστιμανε ολους.
      ολοι μαζι να τους διωξουμε χρυσοθυρες και τροικα

      Διαγραφή
  27. που χαθηκαν ολοι οι ανωνυμοι που σχολιαζαν υπερ αυτης της ενεργειας.

    που χαθηκατε βρε????????

    τι εγινε μαθατε οτι τα κατεβασαν απο παντου απο ολα τα χωρια και το ...ραψατε ?????

    τα κατεβασαν ολα μα ολα , τα παντα ολα ,
    οτι πανο ειχε στα χωρια που εγραφε για τα μετταλλεια
    κατεβηκαν σημερα..

    ΟΡΝΙΑ Α ΟΡΝΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθετε πρωτα να μιλατε κ.ανωνυμε 9:10μ.μ κ μετα να σχολιαζετε το οτιδηποτε.

      Διαγραφή
  28. poios se eipe oti katebikan ta pano re 9:10??etsi soy eipane i etsi se sumferei???pare na xeis:ta pano den katebigan se arnaia, neoxori, palaioxori, stageira,stratoni!sou leo kai to onoma moy an theleis gia na kaneis toumpeki,anonime e anonime 9:10, a ean den me pisteyeis mporo aurio na pame na ta deis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πειραζει σε τσουζει , το καταλαβαινω ,
      ομως τα πανο εχουν κατεβει ,
      εχουν κατεβει σε στανο,βαρβαρα, αρναια , παλαιοχωρι , νεοχωρι ,στα αλλα δεν ξερω...
      το πρωι ηταν στην θεση τους , το απογευμα δεν υπηρχε κανενα ..
      τωρα αν τα ξαναβαλαν μετα τις 6 το απογευμα μεσα στην βροχη , δεν το ξερω..


      γραφεις etsi soy eipane i etsi se sumferei??

      τα ειδα με τα ματια μου ,
      εσυ πιστευεις και τρως οτι σου λενε ,αποτι φαινεται.
      και για αυτο δεν σου περασε απο το μυαλο οοτι μπορει να τα εχω δει με τα ματια μου.
      και σε μια περιπτωση ξερω ποιος και ποτε τα κατεβασε.

      εχουν κατεβει πανο σαν αυτα που βαλαν στο χωριο μας και σε νεοχωρι και παλαιοχωρι εχουν κατεβει και πανο που γραφαν

      στην κριση ο χρυσος ειναι η λυση

      θελουμε τα δαση τη γη και το νερο και οχι οικολογους να καινε το βουνο...


      αστο 11:53 ,
      αστο δεν σε παιρνει.

      αντε πες το ονομα σου να γινεις ρεζιλι ,

      Διαγραφή
    2. καμαρια τωρα εσυ που δεν κατεβηκαν τα πανο και μας διαψευδεις.που ξερεις ομως μπορει να ξανακατεβηκαν τα ufo και να τα ξαναβαλαν.ufo ε ufo.

      Διαγραφή
  29. ΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ ΚΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΕΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΑΚΑΚΑ Ε ΜΑΚΑΚΑ ΠΑΡΕ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΣ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ποιον παει αυτο το σχολιο????

      Διαγραφή
    2. ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 11;53 μ.μ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΔΩ.

      Διαγραφή
  30. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΑΣ ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.ΖΟΥΜΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟ ΣΤΑΝΟ ΚΑΙ ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ (ΕΜΦΥΛΙΟ, ΚΑΤΟΧΗ) ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΑΛΩΒΗΤΟΙ)

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ???ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΡΕ!!!ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΛΙΑ,ΤΑ ΖΑΡΖΑΒΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΑΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΣΧΕΔΙΟ!!ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΑΑ ΚΑΙ ΟΥΥΥΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΑΣ.ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ.ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!
    ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Ο ΚΥΡ ΠΑΧΤΑΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΛΙΚΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ???ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΙΟ???ΝΑΙ ΡΕ ΗΜΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.ΑΛΛΑ Η ΚΟΥΤΑΛΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΓΙΑ 5 ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΔΥΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ.ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΘΑ ΕΞΟΡΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ!!!
    ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΨΩΜΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΜΠΡΑΒΩ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΔΕΣ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ....ΑΛΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή