τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Imagine

Imagine there's no heaven,
it's easy if you try,
no hell below us,
above us only sky.
Imagine all the people,
living for today yu-huh.

Imagine there's no countries,
it isn't hard to do,
nothing to kill or die for,
and no religion too.
Imagine all the people,
living life in peace yu-huh.

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
no need for greed or hunger,
a brotherhood of man.
Imagine all the people,
sharing all the world yu-huh.

You may say I'm a dreamer
but I'm not the only one
I hope some day you'll join us,
and the world will be as one.

John Lennon "Beattles"

Φαντάσου...

Φαντάσου πως δεν υπάρχει παράδεισος,
-ειν' εύκολο αν προσπαθήσεις-,
ούτε κόλαση ανάμεσά μας,
πάνω από μας, μόνον ουρανός.
Φαντάσου, όλοι οι άνθρωποι
να ζουν για το σήμερα. Γιου - χου!

Φαντάσου πως δεν υπάρχουν χώρες,
-δεν είναι δύσκολο να γίνει-,
καμιά αιτία, για να σκοτώσει ή να πεθάνει κανείς
κι ούτε θρησκεία επίσης.
Φαντάσου, όλοι οι άνθρωποι
να ζουν ειρηνική ζωή. Γιου - χου!

Φαντάσου, όχι πια εξουσίες,
-αναρωτιέμαι αν το μπορείς-,
καμιάν ανάγκη γι' απληστία ή πείνα,
μιαν Αδελφότητα Του Ανθρώπου.
Φαντάσου, όλοι οι άνθρωποι,
να μοιράζονται όλο τον κόσμο. Γιου - χου!

Μπορεί να πεις
πως είμαι ονειροπαρμένος,
μα δεν είμαι ο μόνος.
Κάποια μέρα, ελπίζω,
θα ενταχθείς σε μας
κι όλος ο κόσμος θα γίνει ένα!
Ακούστε το τραγούδι

2 σχόλια:

  1. Πατριωτάκι μου αγαπημένο, συγχαρητήρια για την προσπάθεια!!! Αλλά η «Αλληλεγγύη» ελέγχεται δικαστικά για σωρεία παρανομιών και "λαθροχειριών". Για ψάξ' το λίγο. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει ....
    Για τσέκαρε αυτό το λινκ:

    http://indy.gr/other-press/mko-tis-ekklisias-allileggyi-me-ksena-kollyba

    ΑπάντησηΔιαγραφή