τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ωραία μέρα σήμερα

Γιάννης Μακριδάκης

Το Σύνταγμα την προβλέπει ως μέρα προεκλογικής ανάπαυλας, μια ήρεμη μέρα περισυλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων που λάβαμε κατά την προεκλογική περίοδο, για να κατασταλάξουμε και να πάρουμε την τελική απόφαση.
Προσωπικά την έχω λάβει ήδη.
Επειδή δεν με ενδιαφέρει η τιμωρητική ψήφος αλλά η θετική, επειδή δεν είμαι των εκπτώσεων πολιτικής αλλά της αξιοπρέπειας και επειδή δεν με ικανοποιεί καθόλου αυτή η λεγόμενη αριστερά, η οποία, μετά από την επίσημη εγκόλπωση αναξιοπρεπών και ανεπαρκών πολιτικάντηδων αλλά και από τις νοικυραίϊκες θέσεις που άκουσα εκ στόματος Τσίπρα για κοινωνικά θέματα στη συνέντευξή του στο τουήτερ, βεβαιώθηκα ότι είναι πλήρως ανεπαρκής, συντηρητική, καθόλου εμπνευστική και ριζοσπαστική στον δρόμο προς την συνειδητότητα, απεναντίας απόλυτα συστημική και επενδυτική, τυχοδιωκτική με ευκαιριακή σημαία την ικανοποίηση της πλατιάς μάζας των κοντόφθαλμων και ιδιοτελών φορολογούμενων καταναλωτών που θέλουν αποκλειστικά “όχι άλλη λιτότητα”, τελικά δηλαδή άκρως επικίνδυνη να συκοφαντήσει με την πολιτική της την Αριστερά και να δημιουργήσει αργά ή γρήγορα συνθήκες επανάκαμψης και επέλασης μιας ακόμη σκληρότερης ακροδεξιάς λόγω φυσικά του ότι η κρίσιμη μάζα της κοινωνίας που θα την εκλέξει τώρα από αγανάκτηση και ιδιοτέλεια και όχι από ελπίδα και αριστερά ιδανικά είναι ακριβώς τέτοια, δεν θα της δώσω ψήφο εμπιστοσύνης.
Καλημέρα σας και καλή προεκλογική περισυλλογή

1 σχόλιο:

  1. Επειδή κάποιοι φίλοι μού τη λένε που δεν εμπιστεύομαι το κόμμα στο οποίο πολιτεύονται επενδυτές της μπλακροκ αλλά και πρώην μνημονιακοί βουλευτές οι οποίοι θα έπρεπε να μας είχαν αδειάσει τη γωνιά ζητώντας ταπεινά συγνώμη και γι αυτό θα απέχω αν και επιθυμώ διακαώς να απελευθερωθούμε από τους χυδαίους σαμαροβενιζέλους, παραθέτω το εξής:
    Ας πούμε ότι η ελλάδα έχει 100 ψηφοφόρους μέσα στους οποίους είμαι και εγώ αλλά ψηφίζω ένα μικρό κόμμα μόνο και μόνο από αντίδραση και τα αποτελέσματα είναι Αποχή 15, Λευκό 2, Ακυρο 4, Συριζα 35, ΝΔ 20 κλπ
    τα ποσοστά του Σύριζα θα είναι επί των 79 εγκύρων 44.30 και της ΝΔ 25,31

    Ας πούμε τώρα ότι εγώ δεν πήγα να ψηφίσω άρα η Αποχή είναι 16
    Τα ποσοστά του Σύριζα επί των 78 εγκύρων θα ήταν 44,87 και της ΝΔ 25,64

    Τι βλέπουμε; ότι η αποχή μου αφενός αύξησε σε απόλυτο αριθμό το ποσοστό του Σύριζα (βεβαίως και της ΝΔ), όμως αύξησε και την διαφορά των ποσοστών τους από 19,1 μονάδες την πρώτη φορά σε 19,23 μονάδες την δεύτερη.
    Άρα ευνοώ τον Σύριζα ουσιαστικά με τη στάση μου και με δεδομένο ότι δεν τον εμπιστεύομαι και δεν θα τον ψήφιζα. Οπότε αγαπημένοι μου φίλοι που είστε ενθουσιασμένοι την σημερινή μέρα της απελευθέρωσης και ελπίζω με όλη μου την καρδιά και εγώ να αποδειχθεί πράγματι άξια των ελπίδων και των προσδοκιών, τις οποίες λόγω ιδιοσυγκρασίας πιθανόν δεν μπορώ να τις συμμεριστώ, μην μου καταλογίζετε ευθύνες που δεν έχω. Τις ευθύνες τις έχουν όσοι πολιτεύονται μόνο.

    Γιάννης Μακριδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή