τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

«Αυτούς τους έχω βαρεθεί...»

ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ - ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1975

«Και πέστε μου αξίζει μια πεντάρα 
των γραφειοκρατών η φάρα, 
στήνει με ζήλο περισσό, 
στο σβέρκο του λαού χορό, 
στης ιστορίας το χοντρό τον κινητή, 
την έχω βαρεθεί. 
Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους, 
τους γερμανούς τους προφεσόρους, 
που καλύτερα θα ξέρανε πολλά, 
αν δεν γέμιζαν ολοένα την κοιλιά, 
υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, 
δούλοι παχιοί, τους έχω βαρεθεί».

Όσο ακούς το τραγούδι τόσο νομίζεις ότι γράφτηκε λεπτά πριν. Και δεν ισχύει μόνο για το ώριμο κοινό που έχει αναμνήσεις. Μ΄ αυτούς τους στίχους («Τους έχω Βαρεθεί»- σε διασκευή Υπόγειων Ρευμάτων) εμπνέονται και οι σημερινοί 18άρηδες, προς έκπληξη και των ίδιων των μελών των Υπόγειων Ρευμάτων που ασχολήθηκαν με τα «Πολιτικά» του Μικρούτσικου, δύο συνεχόμενες σεζόν. «Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας» έλεγε ο Κώστας Παρίσης πριν από λίγο καιρό. «Στις συναυλίες ήξεραν απέξω όλα τα λόγια».
Διαβάστε περισσότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου