τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Ρατσισμός


Εγώ όταν γεννήθηκα ήμουν μαύρος,
όταν μεγάλωσα ήμουν μαύρος,
όταν κάθομαι στον ήλιο είμαι μαύρος,
όταν κρυώνω είμαι μαύρος,
όταν τρομάζω είμαι μαύρος,
όταν πεθάνω είμαι μαύρος…

Εσύ όταν γεννήθηκες ήσουν ροζ,
όταν μεγάλωσες ήσουν άσπρος,
όταν κάθεσαι στον ήλιο είσαι κόκκινος,
όταν κρυώνεις είσαι μπλε,
όταν τρομάζεις είσαι κίτρινος,
όταν αρρωσταίνεις είσαι πράσινος,
όταν πεθάνεις είσαι γκρι…
Και έχεις το θράσος να λες εμένα “Έγχρωμο”;

1 σχόλιο:

  1. αδερφια..!πως παει?μας συγκινησατε πολυ που μας βαλατε στα λινκ!
    να στε καλα μαγκες..
    την αγαπημας και την αλληλεγγυη μας σ'αυτο το ξεχωριστο χωριο..
    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΛΑΝΙΑ!
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 18.00 HIP HOP ATTACK
    KAI STIS 20.00 PROODEUTIKH KYRIAKH
    STO WWW.RADIO-BARRICADA.ORG
    apo radio barricada-demolitionarios (kai jamaickanous gia osous kseroun)

    ΑπάντησηΔιαγραφή