τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Προτάσεις για την αξιοποίηση του Πηγαδιού


Συνοψίζουμε τις προτάσεις που έγιναν μέχρι τώρα για το πηγάδι:
Να ανοίξει και πάλι ο Δρόμος (το παλιό καλντερίμι) από το Σόμπορο στο πηγάδι και να ηλεκτροφωτιστεί.
Να ολοκληρωθεί το τμήμα του δρόμου από τα Σαμαράδικα προς το πηγάδι γιατί μετά από κάθε νεροποντή δημιουργούνται διαβρώσεις και γεμίζει πέτρες.
Να ολοκληρωθεί το πλακόστρωτο.
Να επισκευαστεί η σκεπή και να τοποθετηθούν νέα κεραμίδια βυζαντινού τύπου.
Η οροφή του κτίσματος να επενδυθεί με ξύλο.
Να αντικατασταθεί η πέτρινη επένδυση με φυσική πέτρα όπως το ορίζει η τοπική αρχιτεκτονική.
Να ηλεκτροφωτιστούν το κτίσμα, ο δρόμος και το μονοπάτι που οδηγούν στο κιόσκι και  να δοθεί παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για τις εκδηλώσεις. Ακόμα μπορεί να μπει διακριτικός φωτισμός ανάμεσα στα δέντρα.
Να τοποθετηθούν παγκάκια
Να γίνουν τουαλέτες
Να τοποθετηθούν κάδοι απορριμμάτων και φροντίζει η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου να τους αδειάζει.
Να σχεδιαστούν περιπατητικά μονοπάτια.

Τονίζουμε και πάλι ότι όποιες επεμβάσεις αποφασιστούν,  να γίνουν με μεγάλη προσοχή και σεβασμό στο οικοσύστημα.
Βέβαια ο διάλογος με τις προτάσεις σας δεν κλείνει εδώ.
 Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο μοναδικός χώρος αναψυχής στο χωριό μας είναι το πηγάδι και να κάνουμε ότι μπορούμε να το αναδείξουμε.

8 σχόλια:

  1. παιδια σας ευχομαι καλη επιτυχια στην προσπαθεια αυτη.

    Τολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να πω επισης οτι με δικια μου προτοβουλια εδω και καιρο εχω κατοχυρωσει το www.stanos.gr
    εχετε ορεξη να φτιαξουμε site με forum κι ολας να τα λεμε κι εκει?
    μου ειχε γινει κρουση απο το χωριο Στάνος να τους το πουλησω αλλα δεν δεχτηκα!δεν ξεπουλαμε λεμε χεχε.
    υλικο θελω κι εγω φωτο κλπ...και φυσικα χρηματα για χωρο στο internet.την κατοχυρωση την πληρωσα εγω και την κανω δωρο.επειδη το site ειναι κατοχυρωμενο στο ονομα μου αν θελετε το μεταβιβαζω στο πολιτιστικο η οπουδηποτε τελος παντων για να γινει πιο επισημο.
    ακουω ιδεες...τι λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο ρε τολη για το stanos.gr.νομιζω ειναι καθαρα θεμα συλλογου και προφανως του πολιτιστικου.το λεω αυτο γιατι θεωρω πως ενα site που θα εκπροσωπει ολο το χωριο θα πρεπει να βρισκεται υπο την επιμελεια ενος συλλογου του χωριου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω το εχω πει στο προεδρο αλλα παγωσε το θεμα.
    θα το ξαναθειξω οταν ανεβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τολη μπραβο για τν πρωτοβουλια που πηρες για τ stanos.gr κ για τ forum νομιζω οτι θα ειναι πολυ καλη κινηση!Στο stanos.gr ομως γιατι δν μπορω να μπω?υπαρχει καποιο προβλημα?τ ιντερνετ που εχω ειναι 24αρη κ δν νομιζω να φταιει αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν μπορεις να μπεις γιατι δεν υπαρχει κατι.
    απλα το ονομα εχω κατοχυρωσει μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η κουβέντα γίνεται σε λάθος ανάρτηση. Εδώ ας γράψουμε ότι αφορά την αξιοποίηση του πηγαδιού. Μεταφέρω την κουβέντα στην ανάρτηση "τι είναι το σόμπορο". Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή