τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Μα ’γώ ’μαν ξένος κι ατζαμής..




Φωνή: Αγούλας Άγγελος

Το βίντεο μας το έστειλε ο κύριος Γιάννης Αγούλας.

Ο τίτλος του  τραγουδιού  , από τις πληροφορίες που βρήκαμε στο διαδίκτυο , πρέπει να είναι  "Με μήνυσε η αγάπη μου" και στο παραπάνω βίντεο ο κύριος Άγγελος το τραγουδάει κάπως παραλλαγμένα.

Στην ιστοσελίδα της Δόμνα Σαμίου βρήκαμε επίσης τους παρακάτω στίχους.
 Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα  http://www.domnasamiou.gr το τραγούδι  κατέγραψε η Δόμνα Σαμίου στην Ιερισσό της Χαλκιδικής από τον Γιάννη Τσιριγώτη, το 1972.

Με μήνυσε η αγάπη μου
Mε μήνυσε-νε η γ-αγάπη μου, ζηλεμένο μου
να πα’ να τη φιλήσω, φέγγεις φιγγάρι μ’, φέγγεις
να πα’ να τη φιλήσω, λαμπρό μου φιγγαρά(κι)

Μα ’γώ ’μαν ξένος κι ατζαμής, τη στράτα δεν την ξέρω.
Mα παίρνω το στρατί-στρατί, τ’ ωρηό το μονοπάτι
το μονοπάτι μ’ έβγαλε στης αγαπώς την πόρτα.
Bρίσκω τις πόρτες σφαλιχτές και τα κλειδιά παρμένα
μια παίρνω πέτρα απ’ την αυλή, κρούγω το παραθύρι.

Kόρ’ αν κοιμάσι, ξύπνησι κι αν κάθησι έβγα δγιες μι
κι αν είσαι με τον άντρα σου, με γειά σου με χαρά σου
κι αν είσαι μ’ άλλον νιόν καλόν, άνοιξε να ’ρθω απάνω
να δώσω εκείνον μαχαιριά και κείνος πάλι εμένα
να πλέξω ’γω στο αίμα του και κείνος στο δικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου