τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Εξαιρετική άτυπη συνεργασία

Γιάννης Μακριδάκης
Posted on June 12, 2015

Έχω να σας πω το εξής
Το δημοτικό σχολείο Βολισσού σήμερα έχει τη γιορτή για τι κλείσιμο του σχολικού έτους.
Το σύνθημα των παιδιών είναι:
Δεν είμαστε καταναλωτές, είμαστε άνθρωποι!

Με πήρε τηλέφωνο η μία από τις δύο δασκάλες που εκτελεί χρέη προϊσταμένης, για να με προσκαλέσει στη γιορτή αλλά επειδή δεν θα μπορούσα να πάω, μου το αποκάλυψε! Με ενημέρωσε επίσης ότι έχουν ήδη δουλέψει με τα παιδιά πολύ φέτος πάνω στην αντικαταναλωτική συμπεριφορά και αυτό το πρόγραμμα θα παρουσιάσουν, εξ ου και το σύνθημά τους συνοδεύεται από διάφορα “δεν”, όπως “δεν αγοράζουμε φρούτα και λαχανικά εκτός εποχής”, “δεν αγοράζουμε συσκευασίες” κλπ.



Επίσης, μου είπε ότι κατά την παγκόσμια μέρα περιβάλλοντος, όταν μάζεψαν τα σκουπίδια από την παραλία του χωριού, έκαναν κατόπιν και συζήτηση για το πώς δημιουργούνται αυτά τα σκουπίδια και έφεραν παραδείγματα ζωντανά από το κολατσιό που είχαν πάρει μαζί τους καταλήγοντας στο ότι είναι καλό για το περιβάλλον αλλά και για την υγεία τους να μην αγοράζουν τρόφιμα έτοιμα συσκευασμένα αλλά να παίρνουν και να τρώνε φρέσκα φρούτα και εδέσματα που δεν θα παράξουν κανένα απόρριμμα.

Το διθέσιο δημοτικό σχολείο της Βολισσού είναι ένα σπουδαίο πρότυπο, οι δασκάλες του κάνουν εξαιρετική εργασία με τα παιδιά και επενδύουν στο μεσοπρόθεσμο μέλλον δημιουργώντας τους συνετούς και συνειδητούς πολίτες της μετακαταναλωτικής κοινωνίας.

Προσωπικά είμαι ευτυχής και ευχαριστώ τις δύο δασκάλες Ευγενία Σεζένια και Γωγώ Σφυράκη για την τιμή που μου κάνουν να μεταλαμπαδεύουν τον λόγο μου στα παιδιά αλλά και να με προσκαλούν στο σχολείο με κάθε ευκαιρία, τις ευχαριστώ για την υπέροχη άτυπη συνεργασία μας όλη τη χρονιά.

ΥΓ
Τέτοιες συνεργασίες και άτυπα προγράμματα θα μπορούσαμε να κάνουμε με όλα τα σχολεία του νησιού, προσωπικά είχα προσφερθεί σε μια συζήτησή μου με τον δήμαρχο όταν άρχισε την θητεία του αλλά έκτοτε δεν είδα καμία διάθεση προς αυτή την κατεύθυνση, απεναντίας μπορώ να πω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου