τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Λ. Τόσκας: Βρομάει πολύ αυτή η ιστορία…

Συνέντευξη στην ΑΥΓΗ.



* «Ηθικός αυτουργός» για τον εμπρησμό των εγκαταστάσεων της «Ελληνικός Χρυσός» στις Σκουριές. Πώς το σχολιάζετε;

Οι κατηγορίες είναι αστείες. Αυτό δηλώνουν και έγκριτοι ποινικολόγοι που κλήθηκαν να σχολιάσουν τη σύλληψή μου. Ο στόχος τους ήταν διπλός: από τη μια να ποινικοποιήσουν τον αγώνα μας και να τρομοκρατήσουν τον κόσμο και από την άλλη, επειδή τυχαίνει να είμαι ένα δραστήριο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής, να στοχοποιήσουν τον πολιτικό χώρο στον οποίο ανήκω. Η εταιρεία με κατηγορεί ως «ηθικό αυτουργό» επειδή, όπως λένε οι τρεις φύλακες, συμμετείχα στις διαδηλώσεις που έγιναν ενάντια στα μεταλλεία και επειδή με δήθεν αναρτήσεις στο διαδίκτυο και δηλώσεις μου προέτρεπα τον κόσμο σε βίαιες πράξεις κατά της εταιρείας. Καταρχήν, ναι, συμμετείχα σε όλες τις διαδηλώσεις και θα συνεχίσω να συμμετέχω. Συνταγματικό μου δικαίωμα είναι και το ασκώ. Προκαλώ δε αυτούς που ζήτησαν τη δίωξή μου να φέρουν έστω μία ανάρτηση δική μου στο διαδίκτυο…. Δεν έχω κάνει ούτε μία για το θέμα αυτό.

* Λέτε ότι σας κατηγορεί η εταιρεία, αλλά τις μηνύσεις κατέθεσαν οι φύλακες της “Ελληνικός Χρυσός” που δέχτηκαν την επίθεση από τους άγνωστους κουκουλοφόρους…

Κάποιοι μεγαλόσχημοι τους έβαλαν, διότι οι ίδιοι δεν είχαν το θάρρος να το κάνουν. Είναι ντροπή για τα στελέχη της εταιρείας αυτό. Αντί να βγουν οι ίδιοι να με κατηγορήσουν έβαλαν τα παιδάκια, τους σεκιούριτι, να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Πολύ αμφιβάλω αν αυτά τα παιδιά με γνωρίζουν κατ’ όψιν, διότι δεν είναι από τα μέρη μας, είναι από τη Θεσσαλονίκη. Και είμαι βέβαιος ότι αν τους ζητούσαν να αναφέρουν μια δήλωσή μου ή μια ανάρτησή μου δεν θα είχαν τίποτε να πουν. Εγώ, όπως ίσως γνωρίζετε, έχω κάνει μήνυση για ψευδή καταμήνυση και δυσφήμηση…

* Για την επίθεση στα μεταλλεία τι λέτε;

Πρόκειται για τεράστια και κακοστημένη προβοκάτσια με στόχο όλα αυτά που είπα πριν. Είναι αδύνατο να βγήκαν 40 – 50 άνθρωποι από τα χωριά μας και να έδρασαν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Εδώ στη Χαλκιδική λέμε ότι οτιδήποτε γίνεται και συμμετέχουν πάνω από δύο δεν μένει μυστικό. Ειδικά στις δικές μας μικρές κοινωνίες. Κατ’ αρχάς αν οργανωνόταν από συγχωριανούς μας αυτή η ενέργεια, η Ασφάλεια θα το είχε μάθει πριν φτάσουν στις Σκουριές.

* Μπορεί να ήρθαν από Θεσσαλονίκη;

Δεν είναι εύκολο. Ξένος άνθρωπος δύσκολα μπορεί να κυκλοφορήσει και να βρει προσανατολισμό στο δάσος. Όσο περνάνε οι μέρες, με τα κενά που παρουσιάζει αυτή η υπόθεση, όλο και περισσότεροι πιστεύουμε ότι πρόκειται για προβοκάτσια, προκειμένου να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της η εταιρεία. Το βέβαιο είναι ότι δεν εξυπηρετεί τους δικούς μας σκοπούς η εμπρηστική ενέργεια. Άρχισε να βρωμάει πολύ αυτή η ιστορία…


* Τη στάση του κ. Πάχτα πώς τη βλέπετε;

Είναι ο κύριος υπεύθυνος για όσα συμβαίνουν εδώ. Λειτουργεί ως εκπρόσωπος της εταιρείας και των μεταλλωρύχων. Αν λειτουργούσε ως δήμαρχος όλων των κατοίκων του Δήμου Αριστοτέλη, θα έπρεπε να μην επιτρέψει να συμβούν όλα αυτά. Έπρεπε να ζητήσει να σταματήσουν οι εργασίες και να αρχίσει η διαβούλευση.

http://synseola.wordpress.com/

http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=754619#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου