τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Γιατί εγώ, ρε μάγκες;

του Γιάννη Καλαμίτση από τη Ρίαλ Νούς

ΜΟΥ ΛΕΣ πως λείπουνε λεφτά και, προκειμένου να μη μας πιάνουν τους γλουτιαίους οι Ευρωπαίοι κουμανταδόροι, πρέπει να βρεθεί μετρητό, να βουλώσει την τρύπα, αλλά γιατί θα πρέπει να το δώσω εγώ;
Εσείς τα σπαταλήσατε, εσείς τα πετάξατε, εσείς -απ' ό,τι ακούγεται- τα φάγατε και θέλετε να τα πληρώσω εγώ;... Γιατί εγώ;
ΚΑΤΣΕ να σου εξηγήσω γιατί εγώ το παίζω Ντάριο Φο και δεν πληρώνω, δεν πληρώνω!.. Και επειδή είναι και πολλά αυτά που έχω να σου πω, θα στα λέω σε συνέχειες.
Μου λες ότι κοστίσανε πάρα πολλά λεφτά οι Ολυμπιακοί. Συμφωνώ! Αλλά γιατί να πληρώσω εγώ;
Με είδατε εμένα να πανηγυρίζω στις 8 Σεπτεμβρίου 1997, όταν ο Σάμαρανκ είπε «Αθήναι»;...Δ εν με είδατε, καθότι δεν πανηγύριζα εγώ που μια χώρα δέκα μόλις εκατομμυρίων κατοίκων αναλάμβανε να κάνει τη Μεγάλη και να κλαίει τώρα για τα δισεκατομμύρια που ξόδεψε και μάλιστα από δανεικά!.. Να πάτε να τα ζητήσετε από εκείνους που καταχάρηκαν!


Ο Γιώργος ο Λιάνης έβγαινε και έλεγε πως η ανάληψη των Ολυμπιακών όχι μόνο ήταν δική του ιδέα αλλά και επί δικής του υφυπουργίας υποβάλαμε την υποψηφιότητα! Από αυτόν να πάτε να ζητήσετε τα λεφτά!.. Και να του πείτε ότι, αν δεν τα δώσει, θα υποχρεωθούμε να πουλήσουμε τη Φλώρινα στους Σκοπιανούς!
Ο Αβραμόπουλος, που ήταν δήμαρχος και είχε κατουρηθεί από τη χαρά του και ήθελε να είναι η Αθήνα η ΅όνη πόλη που θα είχε όοολα τα αγωνίσματα στην έκτασή της!.. Να πληρώσει!
Κι ο Σημίτης, που διόρισε δυο ανίκανους -τον Στρατήγη και τον Μπακούρη - και λόγω της καθυστέρησης πληρώσαμε τα έργα διπλά και τριπλά, να κληθεί να πληρώσει! Οχι εγώ που δεν τους ήθελα τους Ολυμπιακούς!
Και να πληρώσουν κι οι εργολάβοι που έφτιαξαν όλα τα άχρηστα γήπεδα και στάδια και χοντροκονομήσανε!.. Να δώσουν πίσω ένα μέρος από τα κονομημένα! Κι αυτός που «έχτισε» τα εντελώς άχρηστα γήπεδα του μπέιζμπολ και του σόφτμπολ να δώσει πιο πολλά!.. Και να δώσει κάτι και η κυρία Γιάννα, κάτι σαν Φόρο Φήμης και Πελατείας!.. Και να πληρώσει και ο Λαλιώτης που ήθελε κωπηλατοδρόμιο στον Σχινιά, επειδή δεν του έκανε το υπάρχον στα Γιάννενα!
ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ κι ο Γιώργος ο Παπανδρέου, που όσο τα έβλεπε όλα αυτά έκανε την πάπια και δεν έλεγε κουβέντα και τώρα που ξύπνησε ζητάει τα λεφτά από εμένα!
Αυτοί να πληρώσουν! Οχι εγώ! Και έπεται και συνέχεια!

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ, κύριε Παπακωνσταντίνου ...; Μου λες πως λείπουν λεφτά και επιμένεις ότι πρέπει να τα δώσω εγώ. Και σε ακούω να αναφέρεις ότι σκέφτεσαι να βάλεις και «ειδικό φόρο», για να σωθούν τα άδεια ασφαλιστικά ταμεία. Και σε ρωτώ: Γιατί να πληρώσω εγώ;
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ εγώ για να σωθούν τα ασφαλιστικά ταμεία; Εγώ, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, καταβάλλω ανελλιπώς τις εισφορές μου -γιατί αν δεν το κάνω θα με στείλεις φυλακή- και δεν τολμώ να βγω στη σύνταξη, επειδή δεν θα μου φτάνουν τα λεφτά που θα παίρνω για να ζήσω. Γιατί να πληρώσω τον καινούργιο φόρο εγώ;
ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΣ εμένα να λέω «βάλτε τα λεφτά των ταμείων στο χρηματιστήριο!»; Ο Σημίτης και ο Παπαντωνίου έλεγαν να επενδύσουμε σε μετοχές!.. Να πληρώσουν αυτοί!.. Και να πληρώσουν κι εκείνοι που έλεγαν «στις δέκα χιλιάδες μονάδες θα φτάσει ο δείκτης!», «παρασύροντας» (αυτό είναι ευφημισμός) τους διοικητές και τα διοικητικά συμβούλια που εσείς διορίζατε να παίξουν τα λεφτά μου στο κουφάρι της Σοφοκλέους! Γιατί να πληρώσω εγώ;
ΑΚΟΥΩ πως χάθηκαν λεφτά των ταμείων, επειδή τοποθετήθηκαν στα δομημένα ομόλογα ...; Κι αντί να πληρώσουν οι υπουργοί του Καραμανλή, ο Αλογοσκούφης και ο Παναγιωτόπουλος και οι πέντε υφυπουργοί τους, θα πληρώσω εγώ;.. Από πού κι ώς πού;
ΜΕ ΕΙΔΕΣ ποτέ εμένα να χορηγώ συντάξεις σε «αντιστασιακούς» και σε «μαϊμού ανάπηρους»;.. Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ το κάνανε!.. Γιατί να τις πληρώσω εγώ;
ΣΕ ΒΛΕΠΩ να περιφέρεσαι «από τηλεοπτικού διαύλου εις τηλεοπτικόν δίαυλον» και να λες -χωρίς να κοκκινίζεις- πως, εκτός που δεν μπορείς να εισπράξεις τον ΦΠΑ που διαφεύγει, υπάρχει και τεράστια εισφοροδιαφυγή, με αποτέλεσμα να μην μπαίνουν στα ταμεία τα χρήματα που έπρεπε να μπαίνουν.
Ποιανού δουλειά είναι να «συλληφθεί» η εισφοροδιαφυγή; Δική μου ή δική σου;
Δική σου είναι!.. Κι όταν εσύ, εμμέσως, παραδέχεσαι πως είσαι ανίκανος να την κάνεις, γιατί να πληρώσω εγώ τη δική σου ανικανότητα;
Αν ήταν να μου εξομολογηθείς πως έχεις πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας, θα έκανα ό,τι μπορούσα, ως συνάνθρωπος, για να σε βοηθήσω! Για τη στυτική ανικανότητα, υπάρχουν πάμπολλες θεραπείες. Για την πολιτική ανικανότητα, όμως, δεν υπάρχει κανένα φάρμακο!.. Και το ότι εσύ δεν μπορείς, δεν θα το πληρώσω εγώ!.. Να το πληρώσεις εσύ!
Εγώ, το πολύ πολύ, να σου πληρώσω την μπριγιαντίνη ή την μπριλ-κριμ ή το τζελ ή τι στον διάολο βάζεις στο μαλλί όποτε βγαίνεις στα κανάλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου