τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Από τη δυστοπία στη ρήξη . Ο αποκλεισμός και η απομόνωση του ατόμου στο έργο του Γιάννη Μακριδάκη

Τον κύριο Γ. Κωστακιώτη δεν τον γνωρίζω. Ούτε καν μου γνωστοποίησε την τιμητική για το έργο μου εργασία του, την οποία, προφανώς λόγω του προσωρινού μου αποχαιρετισμού, μού γνωστοποίησε φίλη αναγνώστρια.

Στην εργασία αυτή ο κ. Κωστακιώτης μελετά τους ήρωές μου μέχρι το προτελευταίο βιβλίο (τον Γιώργη Πέτικα στο “Ανάμισης ντενεκές”, τον μοναχό Βικέντιο στο ” Η δεξιά τσέπη του ράσου”, τον Κωσταντή στο “Ήλιος με δόντια”, τον καπτά Σίμο στο “Λαγού μαλλί”, την Κωσταντία στο “Η άλωση της Κωσταντίας”, τον Παναγή στο “Το ζουμί του πετεινου” και τον Θόδωρο τον Πεπόνα στο “Του Θεού το μάτι”), μελετά την γλώσσα και τους χώρους εντός και επί των οποίων εκτυλίσσονται οι ιστορίες και παραθέτει ενδιαφέρουσες απόψεις και συμπεράσματα για την σχέση των ηρώων, προφανώς και τη δική μου, με την κοινωνία αλλά και με το οικονομικό και πολιτικό σύστημα.

Διαβάστε την εργασία ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου