”Δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το αυτονόητο!
Υπερασπίστηκα έναν άνθρωπο ο οποίος προσπαθούσε να βρει το δίκιο του καθότι γνώριζε τα δικαιώματα του.
Ο άνθρωπος από την Αφρική είναι στην Ελλάδα πολλά χρόνια απ ότι μου είπε και κάνει αυτήν την διαδρομή πολύ καιρό. Πρώτη φορά του ζητήθηκε να κάνει κάτι τέτοιο και χωρίς να υπάρχει κάποια ένδειξη -ταμπέλα ότι οι τσάντες αυτού του μεγέθους θα πρέπει να τοποθετούνται στο τελευταίο βαγόνι.
Δεν φοβήθηκα ούτε λεπτό να πάρω το μέρος του ανθρώπου ξέροντας ότι έχει δίκαιο και ότι αυτό που έκανε ο υπάλληλος ήταν καθαρά κατάχρηση εξουσίας την θέσης του.
Θα υπερασπιζόμουν τον οποιονδήποτε άνθρωπο απέναντι σε τέτοιες ρατσιστικές συμπεριφορές. Απο εχθές που το βίντεο είναι στο διαδίκτυο δέχομαι μηνύματα με ύβρεις και απειλές κατά της σωματικής μου ακεραιότητας κάνοντας άπλα κάτι το οποίο θέλω να πιστεύω πολλοί θα έκαναν.
Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω να πω βγαίνοντας στα κανάλια η σε ραδιόφωνα! Το μήνυμα είναι κοινό για όλους…
Γίνε η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο.
Αλληλεγγύη και φιλανθρωπία σε μια χώρα που πάντα ήταν γνωστή για την καλοσύνη της και που με τα χρόνια χάνεται και γινόμαστε σκληροί και βάρβαροι.
Όταν βρεθείτε σε τέτοια περιστατικά μάρτυρες, Μιλήστε!”
Πηγή:
nostimonimar.gr
Για την αστεία πρόφαση – επιχείρημα προφανώς και δεν αναφέρεται πουθενά πως οι “μεγάλες” αποσκευές πάνε στα τελευταία βαγόνια…
Το theuglytruth.gr βρήκε τι ορίζει ο νόμος για τους επιβάτες και για τις υποχρεώσεις των υπολοίπων
Τι λέει ο νόμος για τους επιβάτες;
Όπως ορίζει ο νόμος (βρήκαμε και το ΦΕΚ, Αρ. Φύλλου 1181 19 Ιουνίου 2015 Τεύχος 2ο)
Οι αποσκευές και τα λοιπά μεταφερόμενα αντικείμενα πρέπει να τοποθετούνται στους ελεύθερους χώρους των οχημάτων/ συρμών (check),
Εκτός των διαδρόμων (check)
Εκτός των σημείων εισόδου − εξόδου των επιβατών (check) και
Εκτός των σημείων επικύρωσης των εισιτηρίων ούτως ώστε να μη διακυβεύεται η ασφαλής μετακίνηση των υπόλοιπων επιβατών (check).
Οι κάτοχοι των αποσκευών οφείλουν να βρίσκονται πλησίον αυτών και να μεριμνούν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών (check)
Για να δούμε τώρα και τι ορίζει ο νόμος για τις υποχρεώσεις των υπολοίπων..
(Ίδιο ΦΕΚ σελίδες 12505 12506)
Το προσωπικό κίνησης των μεταφορέων (οδηγοί και ηλεκτροδηγοί, σταθμάρχες, επόπτες, εκδότες, ελεγκτές κομίστρου και το προσωπικό ασφαλείας) που καθημερινώς συνδιαλέγεται με το επιβατικό κοινό υποχρεούται, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του σε συνάρτηση με τους ισχύοντες κάθε φορά Κανονισμούς Εσωτερικής Λειτουργίας και Οργάνωσης, όπως:
Επιδεικνύει άριστη συμπεριφορά και τον αρμόζοντα σεβασμό κατά την επικοινωνία του με τους επιβάτες και το κοινό γενικότερα και να θέτει στη διάθεση του ενδιαφερόμενου επιβάτη τον Αριθμό Μητρώου του, όταν αυτό του ζητείται. (Τσου)
Συμπεριφέρεται με ευγένεια και να παρέχει κάθε δυνατή πληροφορία σχετική με τη συγκοινωνία (ξανά τσου)
Καταβάλλει, στο πλαίσιο της υπάρχουσας τεχνικής δυνατότητας του αντίστοιχου μέσου, κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού (Τσου) και ιδιαίτερα των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα και γενικά όσων χρήζουν βοηθείας.
Έχει ευπρεπή εμφάνιση και να φέρει ανελλιπώς στολή και διακριτικά όπου οι κανονισμοί το ορίζουν (Μάλλον)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου