τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Πολιτιστικό Σύλλογο

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχουμε από σήμερα στον Πολιτιστικό Σύλλογο.

Το Δ.Σ αποτελείται από τους εξής:

ΠΡΌΕΔΡΟΣ : Κασαμπαλή Άννα του Ιωάννη 

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μαριανός Αστέριος του Δημητρίου

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Στεφανή Βάγια του Στεφάνου

ΤΑΜΙΑΣ: Κασαμπαλή Μαριάννα του Ευάγγελου 

ΜΕΛΗ :   Στόικος Αστέριος του Χρήστου
                 Λιόντα Κόμνιω του Γεωργίου
                 Κασαμπαλή Αθηνά του Δημητρίου

Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο τους.


2 σχόλια:

  1. Αντί ευχών και προ των ευθυνών για το νέο ΔΣ… από ανθρώπους του πολιτισμού.

    "Αν δεν καώ εγώ,
    αν δεν καείς εσύ,
    αν δεν καούμε εμείς,
    πως θα γίνουν τα
    σκοτάδια φως. (Ναζίμ Χικμέτ)

    "Ν' αγαπάς την ευθύνη.
    Να λες. Εγώ μονάχος
    μου έχω χρέος να σώσω
    τη γης. Αν δεν σωθεί,
    εγώ θα φταίω. (Νίκος Καζαντζάκης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή