τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Οι θλιβεροί των Αθηνών - Του Γιάννη Μακριδάκη


Βενιζέλος
Τρεις ανοιχτές επιστολές έστειλα στον Βενιζέλο τον τελευταίο χρόνο ως πολίτης καταπιεσμένος από την αλαζονεία του. Εκείνη την αντιπαθέστατη και άκαμπτη αλαζονεία του Υπουργού Οικονομικών που έβαζε χαράτσια αβάσταχτα στο λογαριασμό του ρεύματος, που έβγαινε στο γυαλί και μου έκανε συστάσεις, που άφριζε το σάλιο του στις άκρες των χειλιών καθώς γεμάτος μίσος μού έλεγε ότι εγώ φταίω και ότι θα πληρώνω μέχρι να πεθάνω, που έδειχνε άτρωτος ακόμα και από τον φυσικό θάνατο. Τρεις ανοιχτές επιστολές του απηύθυνα αλλά απάντηση δεν πήρα σε καμιά. Τώρα, ήρθε η ώρα να μου απευθύνει κι αυτός μία. Με τα αυτιά κατεβασμένα και την ουρά στα σκέλια την έγραψε. Ως ηγέτης κόμματος της τάξης του Λεβέντη. Και επικαλείται την κρίση μου ως Πολίτη και την προσδοκία μου για την Ελλάδα του μέλλοντος. Σαν να εκτιμά τη γνώμη μου, την κρίση μου, το αισθητήριό μου, την ύπαρξή μου. Ένα χαστούκι εκλογικό έκανε τον αλαζόνα, γλύφτη. Έχει ο καιρός γυρίσματα κύριε. Αντιθέτως με σένα, εγώ απάντηση σου έδωσα στις 6 Μαιου και θα σου ξαναστείλω στις 17 του μήνα. Και η προσδοκία μου για την Ελλάδα του μέλλοντος είναι να μην υπάρχεις ως φιγούρα πολιτική. Να εξαφανιστείς κι εσύ και οι όμοιοί σου κύριε. Που έχεις και το θράσος το απύθμενο να μου στέλνεις φιλικούς χαιρετισμούς ως εν ενεργεία, ακόμη, πολιτικός. Μάλλον τίποτα δεν κατάλαβες από τις πρόσφατες εκλογές. Κι ας λες ότι το μήνυμα το έλαβες με απόλυτο σεβασμό στην οργή και στην αγανάκτησή μου. Γελοίοι φανφαρονισμοί. Τίποτα δεν έλαβες, τίποτα δεν κατάλαβες. Είσαι εξίσου με τότε έτοιμος να ξαναγίνεις τύραννος αν σου δινόταν πάλι η ευκαιρία. Μόνο η πολιτική εξαφάνιση σού πρέπει Ευάγγελε Βενιζέλε. Δια παντός. Μπας και σωθείς ως άνθρωπος τουλάχιστον.
Σαμαράς

Η δεξιά κυβέρνηση της Ισπανίας αρνείται πεισματικά να μπει στο ΔΝΤ, οι Ισπανοί πολίτες κατά 90% θέλουν επιστροφή στην πεσέτα κι εμείς εδώ έχουμε τον Σαμαρά να μας τρομοκρατεί ακόμα και μέσα από παιδικά βλέμματα, να κοπροκρατεί το μέλλον μας και να προσπαθεί πεισματικά να μας ξαναβάλει στο ΝΔΝΤ. Η συντομογραφία της νέας εποχής που μας περιμένει αν βγάλουμε τη ΝΔ στην κυβέρνηση για μια νέα εποχή ΔΝΤ, θα είναι βέβαια ΝΔΝΤ. Ο δεξιός Ισπανός απαιτεί απευθείας χρηματοδότηση του κράτους από την ΕΚΤ, αρνείται να σώσει τις τράπεζες από την φορολογία των πολιτών, αρνείται να εκχωρήσει την εθνική του κυριαρχία στα διεθνή αρπακτικά, κι εδώ έχουμε έναν ραγιά δεξιό πολιτικό νάνο που έχει δηλώσει ήδη υποταγή και έχει ήδη υπογράψει τον αφανισμό της χώρας του ως αυτόνομη οντότητα.
Η πρόεδρος της Αργεντινής είχε φτιάξει κι αυτή προεκλογική διαφήμιση με παιδιά, τα οποία όμως δεν ήξεραν τι είναι το ΔΝΤ. Και υποσχόταν η πολιτικός ότι τα παιδιά των πολιτών της δεν θα ξέρουν τι είναι η διεθνής τοκογλυφία που κατάστρεψε τις ζωές των γονιών τους. Υποσχόταν ότι θα απελευθερώσει την πατρίδα της και το μέλλον των παιδιών της από την επάρατη νόσο του ΔΝΤ. Εδώ, ο τρομολάγνος ηγέτης Σαμαράς, σκορπίζει τον φόβο και χρησιμοποιεί τα παιδικά αθώα μάτια για να μας οδηγήσει ξανά σε μια επιλογή που απορρίψαμε μόλις πριν ένα μήνα. Στην Νέα εποχή ΔΝΤ. Στην Νέα Δουλοκρατία της χώρας μας. Θα πάρει την απάντησή του κι αυτός πολύ σύντομα.
Αυτές τις δύο θλιβερές πολιτικές φυσιογνωμίες της Ελλάδας, τον Βενιζέλο και τον Σαμαρά αλλά και τους ομοίους ακολούθους τους, που ήδη φαντάζουν ως να έρχονται από την εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ως εντεταλμένοι του Σουλτάνου για να εισπράττουν κεφαλικό φόρο και να κρατούν υπόδουλες τις ζωές μας και το μέλλον μας, επιβάλλεται να τις κλείσουμε ερμητικά στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Να μην έχουν καμία επαφή μαζί τους οι μελλοντικές γενιές αυτής της χώρας. Να προφυλάξουμε τα παιδιά μας από την παρουσία τους. Να τους λοιδορούν μονάχα διαβάζοντας τα καμώματά τους σε βιβλία Ιστορίας. Και να μην είναι ούτε στα σος για δεκάλεπτο τεστ το ιστορικό τους πέρασμα από τη χώρα μας. Μόνο αυτό τους αξίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου