τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Who the Cap Fit - BOB MARLEY





Μετάφραση των στίχων

Ο άνθρωπος είναι τόσο άδικος προς τον άνθρωπο, παιδιά:
Δεν ξέρεις ποιον να εμπιστευθείς.
Ο χειρότερος εχθρός σου μπορεί να είναι
ο καλύτερος σου φίλος ,
Και ο καλύτερος σου φίλος
ο χειρότερος εχθρός σου.

Μερικοί θα φάνε και θα πιουν μαζί σου,
Κι ύστερα από πίσω σου,σου την φερνουν
Μόνο ο φίλος σου γνωρίζει το μυστικό σου,

Αρα μόνο αυτός θα μπορούσε να το αποκαλύψει.

Οποιος έχει τη μύγα
μυγιάζεται
Ειπε ότι θα μου ρίξει τον σπόρο
μα εγώ δεν είμαι κοτοπουλο
λέω κοκ,κοκ,κοκ,κλουκ κλουκ

Μερικοί θα σε μισήσουν,
ισχυρίζονται πως σ΄αγαπάνε τώρα,
Υστερα πίσω σου προσπαθούν να σε σβήσουν.
Αλλά οποιον ο Jah ευλογεί, καμια κατάρα δεν τον βρισκει
Δόξα τω Θεώ, περάσαμε τα χειρότερα.

Υποκριτές και παράσιτα
Θα ρθουν να τσιμπήσουν το δόλωμα.
Και αν η νύχτα σου θα πρέπει να γινει μέρα,
Πολύς κόσμος θα το βάλει στα πόδια.

Μερικοί θα φάνε και θα πιουν μαζί σου,
Υστερα από πίσω σου,σου τη φερνουν
Και αν η νύχτα θα πρέπει να γινει μέρα,
Πολυς κόσμος θα το βάλει στα πόδια.

Οποιος έχει τη μύγα
μυγιάζεται
Ειπε ότι θα μου ρίξει τον σπόρο
μα εγώ δεν είμαι κοτοπουλο
λέω κοκ,κοκ,κοκ,κλουκ κλουκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου