τα εν οίκω... εν δήμω
Επικοινωνία: peramahalas@gmail.com

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK ΜΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΙΤΙΣΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΤΗΝ ΓΛΑΣΚΩΒΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΕΚΕΙ

Μερικά σχόλια για το θέμα των χρυσωρυχείων, που απ’ότι καταλαβαίνω έχει γίνει πάλι επίκαιρο…Όταν η εταιρία ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΑ ΘΡΑΚΗΣ Α.Ε. ζητούσε να προσλάβει Περιβαλλοντολόγους, ήμουν άνεργη Περιβαλλοντολόγος. Τότε ήταν που ενθουσιάστηκα και άρχισα να ψάχνω το θέμα του χρυσού. Δεν είμαι γραφική οικολόγος ούτε παιδί των λουλουδιών. Η επιστήμη μου είναι να ταιριάζω την ανάπτυξη με την περιβαλλοντική προστασία (και γίνεται, θέληση να υπάρχει…) οπότε ξεκίνησα να διαβάζω για τις εξελίξεις στην τεχνολογία επεξεργασίας και εξόρυξης, για τις δυνατότητες αποκατάστασης…. Τα φτερά μου κόπηκαν όταν άρχισα να διαβάζω το σχεδιασμό της εταιρίας για την εκμετάλλευση του Περάματος, και όταν άρχισα να συζητώ με ξένους συναδέλφους, μηχανικούς και οικονομολόγους, που είχαν εμπειρία από χρυσωρυχεία του εξωτερικού. Απογοητεύτηκα και προτίμησα να δουλέψω με το άλλο μου πτυχίο σα γυμνάστρια.

περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου